НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС:
Розклад занять Розклад дзвінків Відкриті уроки Масові заходи Предметні тижні
Шановні учні, учениці та їх батьки! Рекомендуємо пройти онлайн-курс “Безпека в Інтернеті”. Де Ви зможете дізнатися, які ризики виникають під час користування сучасними технологіями та як їх зменшити. Зрозумієте, як безпечно використовувати онлайн та мобільний банкінг. Навчишся захищати себе та своїх дітей від небезпек цифрового світу.
Курс розрахований на всіх громадян, яким потрібно швидко та якісно оволодіти навичками особистого кібер-захисту, а також захисту своїх дітей в мережі Інтернет та в соціальних мережах.
Над курсом працювали: куратор, розробник та методолог - Володимир Азовський і методолог Вікторія Дівонька.
Курс за посиланням SCORM Курс №23 Безпека в Інтернеті​​​

Посібники, рекомендовані Міністерством освіти і науки України батькам і педагогам для навчання дітей безпечному користуванню інтернетом. 


Інформація надана згідно Додатку до листа КЗ ДНМЦ ПС від 23.02.2021 №01/03-57  
20 порад батькам, які допоможуть не тільки навчити дітей «цифровій гігієні», але й захистити їх від багатьох інтернет-загроз.



Інформація надана згідно Додатку до листа КЗ ДНМЦ ПС від 23.02.2021 №01/03-57
Поради батькам, якщо дитина користується мережею та зареєстрована в соціальних мережах. 

 1. Мікроклімат здорових стосунків між усіма членами родини 

Це насамперед правильна організація сімейного життя, яка складається з культури побуту, діяльності, спілкування. Це повага, доброзичливість у стосунках, що стосується всіх членів родини. А найперше — це любов. В. Сухомлинський писав: «Людину ми створюємо любов'ю — любов'ю батька до матері й матері до батька, любов'ю батька і матері до людей, глибокою вірою в красу та гідність людини. Прекрасні діти виростають у тих сім'ях, де батько й мати по-справжньому люблять одне одного і в той же час люблять та поважають людей». Тож якщо дитина з раннього віку є свідком справжньої людської любові й поваги, то цей кращий зразок моральності вона бере за основу свого майбутнього сімейного життя.

Чотири правила для батьків 
1. Спокій і впевненість. Важливо, щоб ці профілактичні дії з впровадження правил, або дії допомоги у випадку нападів батьки робили спокійно і впевнено, даючи дітям позитивний емоційний ресурс захищеності, підтримки. У розмовах між дорослими є місце сумнівам, суперечкам, невизначеності і непевності. Дітям, психіка яких іще не здатна опановувати надмірну складність життя, потрібно забезпечувати відчуття стабільності. Впевненість дорослого у здатності подолати негаразди – одна з тих речей, яка сигналізує дитині про безпечність її життєвого світу.
2. Спільно з іншими батьками. Своє хвилювання і тривогу можна обговорювати з іншими дорослими, наприклад, іншими батьками, діти яких були жертвами булінгу (програма дій школи може включати організацію таких зустрічей). 
3. Однодумці в закладі освіти. Варто також поставити до відома педагогів, поінформувати про наявність проблеми, адже це дозволить їм більш уважно і цілеспрямовано відстежувати ситуації традиційного булінгу, поєднання якого з кібербулінгом є особливо небезпечним. Якщо хтось із батьків приніс до школи роздруківку негативних повідомлень, отриманих дитиною, варто провести тематичні батьківські збори, щоб обговорити проблему. 
4. Разом з дитиною. Не потрібно створювати дитині ілюзію легкості подолання проблеми, адже насправді це може бути нелегко, потребуватиме зусиль. Якщо ви просто будете казати «це легко», а дитина відчуває, що це їй настільки важко, що практично неможливо, наголос на легкості не допомагає. Потрібно казати, що разом це буде легше, адже об’єднання зусиль буде робити це завдання посильним. 

за матеріалами курсу Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти на платформі PROMETHEUS
Загальні настанови батькам можна узагальнити до двох принципів: 
1) уважність до дитини; 
2) реагування на проблему. 
Уважність до дитини 
Необхідно завжди бути уважним до дитини та її віртуальних практик. Наші дослідження медіакультури молоді показують, що підлітки мають відокремлені від дорослих віртуальні практики. Навіть щодо телевізійного перегляду підлітки переважно не обговорюють з батьками свій досвід спілкування з медіа. Он-лайн практики підлітків ще більш відокремлені, батьки фактично відсутні у тому віртуальному світі, де проводить час їхня дитина: в Інтернеті вони ходять до різних місць різними маршрутами. 

За матеріалами курсу Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти на платформі PROMETHEUS.
  • Адреса: 84112 м.Слов’янськ, вул. Науки-2
  • Тел.: (06262) 3-45-38
  • Факс: (06262) 3-40-51, 3-45-38
  • E-mail: spal146@ukr.net
  • Веб сайт: dnzspal146.com.ua